31.12.2010

Hoşgeldin Yeni Yıl !


Çok değişik bir yeni yıl başlangıcı benim için 2011. :)

Farklı hisler içerisinde, bool heyecanlı bir giriş yapacağım yeni yıla.
O kadaaar fazla yazmak istediğim, ama zamansızlık ve telaştan kaynaklı ajandamda birikmiş anı ve not var ki. Ne yazık ki uzun bir zaman diliminde bu telaş içerisinde oradan oraya koşturuyor olacağım. Şikayetçi değilim, ama ihmalkarlığım yüzünden azıcık kendime sitemkarım.

Yine mazaretim var; çünkü evleniyorum beeeen. :))))

2011 itibariyle biriken yazılar, yeni birikmiş deneyimler ve anılar blog takipçileriyle paylaşılacaktır efendim. Merak yok ! :)

Şimdiden saat gece yarısı 12'yi vurmuş gibi, herkesin ama büyük, küçük, okuyan, okumayan herkesin yeni  yılını kutluyorum. Bütün mutluluklar sizlerin, bizlerin olsun. :))) ( Kulaklığımda çalan şarkı "Şebnem Ferah- Sil Baştan "..günün anlam ve önemine uygun. )

2 yorum:

  1. 2010 sana mutluluk getirdi Mine'ciğim. İnşallah 2011 daha da çok mutluluk getirir :)))
    Çok yoğun, telaşlı ve heyecanlı günler seni bekliyor. Her anının tadını çıkarmanı dilerim :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Bernacım bi tanesin sen ! Umuyorum o güzellikler ve mutluluklar hepimizi tek tek bulur. ;) Elimden geldiğince çıkarmaya çalışıyorum cannııım ! :)))

    YanıtlaSil