29.09.2009

son günlerimin yeni favorisi..mutlaka deneyin ;)

Find me on Polyvore
Tekrar ben :). Önce linki yolladım şimdi iş arası gerekli açıklamayı girmeye çalışacağım.

www.polyvore.com'u açıkcası biraz tesadüf eseri buldum. Ama şu anda en büyük hastalığım, çoğu vaktimi kendi set'lerimi oluşturarak geçiriyorum. Yorumları ve de beğenileri almak ise ayrı zevk.

siteye aslında net üzerinden gazete okurken dikkatimi çeken bir başka blog sayesinde ulaştım:

http://tavi-thenewgirlintown.blogspot.com/2008_04_01_archive.html

Gazete haberine "moda çaylağı" olarak çıktı.13 yaşındaki, tabir uygunsa bir leblebinin moda konusunda söz sahibi olması dikkatimi çekti.

Tavi'nin bloğunu okurken de polyvore keşfedildi. :)

Sadece bizim kafamızdaki moda kavramıyla alakalı bir site değil. Aslında kendinizi ifade edebilmenizi sağlayan bir sanal alan.Yapboz - puzzle parçaları gibi imajları bir araya getirip bir görsel hazırlıyorsunuz. Gerisi tamamen sizin ne anlatmak istediğinize, neyi ifade etmeye çalıştığınıza kalmış.

Özetle çok eğlenceli. Ayrıca benzer zevklerde insanlarla karşılaşıp, biraz "hımm ne güzel yapmış, ben niye düşünemedim canım bunu?!" demek de cabası.:))

Yani kolay gelsin. ;)

ve deee son çalışmam :P :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder