8.10.2009

Etrafımızdakiler yaşam adına yeterince ilham verici, ne dersiniz ?

Sadece farkında değiliz...ara ara kayboluyoruz.

Sabah 6'da ayakta olmanın verdiği uyanıklıkla gözümün önündekileri fark edebildim.

Kapı önünden ve de yol üzerinden bir iki görüntü sizlere;





Saat 07:00, yola henüz çıkmak üzereyim..arabanın içinde motoru ısıtıyorum. Yer Urla-Zeytinalan.





Çeşme otobanı, gişeler çıkışı, saat 07:30 civarı.















Çevre yolunda, Buca çıkışına doğru ilerliyorum. Güneşin parlaklığında yolun kıvrılıp gitmesi çok güzeldi. Sanki altından bir yol üzerinde bilinmeyen ülkeye gidiyorum hissi uyandırdı bende. ( finding neverland etkisi yaşadım bir nevi :P )
















Kemalpaşa, Ankara asfaltındayım..saat: 08:50.





















70 km sonrası, gökyüzü hala güzel. :)





















Ofis öncesi son manzara...saat: 08:00..geç kaldım.Umrumda değil.Mutluyum. :)

Tavsiyem, nacizane demek isterim ki etrafınıza iyi bakının. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder