25.06.2010

Hadi yüzelim: Maaji'yle !

Hava yağmura döndü yeniden, ama benim tatil hayallerim mavi sulara iyiden iyiye dalmış durumda. :)

Şöyle kafamızı pencereden uzatınca pek anlayamasak da Haziran, yani ilk yaz günlerini yaşıyoruz dolu dizgin. Geçenlerde bu mevsimin anlam ve önemine uygun, ve de tam tamına bana hitap eden bir bikini - mayo markasına rastladım alışveriş sitelerinden birinde.

Açıkcası modaya uygun muyum, değil miyim diye çok düşünüyorum şu aralar..biraz kendimce, modasız bir tarzım olduğu konusunda neredeyse tam anlamıyla fikir birliği içinde sayılırım kendimle.

Bakıyorum, toplayıp, çıkarıp, çarpıp bir kenara koyup sonuca tekrar ve tekrar bakıyorum, ilgilendiklerim, sahip olduklarım benzer şeyler üzerinde dönüp duruyor..çok ender belki bir iki çıkıntı, fırlak giysi,aksesuar kendini gösterir içinden. ;)

Şimdi size önereceğim sitenin içinde gezinirken de anlayacaksınız ne demek istediğimi.

Kesinlikle renkli şeyleri, yöresel, etnik tonları, formları, materyalleri, doğal malzemeleri, yani yani bunları dosdoğru yansıtan şeyleri seviyorum, ki ister istemez içimdeki radar nerede saklıysa onları bulup çıkarıyor, hah diye buluveriyor.Eminim kokusunu alıyorum sanal ortamda bile. :)

Evet, evet "sadede gel! bi sus artık mine!"

http://www.maajiswimwear.com/

mutlaka bakın...2002 yılında kurulan bu Kolombiya firması gerçekten orijinal, etnik bir tat sunuyor kullanıcılarına. Ben çok beğendim ve de dayanamayıp iki bikini takım alıverdim kendime.. :)



Bu Maya esintili bikinilerimle Akdeniz'in masmavi sularına dalma hayallerindeyim şimdi şüphesiz..ee ne demişler; "Dünyayı döndüren HAYALLERDİR. "

3 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzelmis
    cok begendim hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. bayildim bende :) aldiklarin gelince haber verir misin, ona gore bende siparis verecegim :) bu arada yeni isimde bana bol sans dilemis, tebrik etmissin, tesekkur ederim, cok mutlu oldum :D bloggerda sorun var ama sanirim, yayinlanmadan uctu gitti!

    YanıtlaSil
  3. aldıklarım eksiksiz,tamtamına elime geçti..göründüğünden de güzel..kumaşlarına ve desenlerine hayran kalmıştım ki, elime aldığım zaman hayranlığım katlandı. İki yüzünü de nasıl giyebilir diye kara kara düşünüyorum. :))) biraz fiyatlar abartı ama gerçekten orijinal ve de herkes üzerinde olmayan bir şeye sahip olmak istiyorsanız mutlaka deneyin. ;)

    YanıtlaSil