25.02.2011

Evlilik vıdı vıdıları..

İlk provam

Aman bir telaş, bir telaş sormayın gitsin. :)))

Kafa 1500 şekilde ortalıkta dolaşıp, sürekli planlar yapmakla meşgulüm. Yani beynimin içinde bin tilki var. Eh haliyle bana yer yok ! ;) Hızlı bir şekilde evlenmeye karar verip, bir anda gün alarak düğün yerini de ayarlayınca başladı bir koşturmaca ki, ne koşturmaca. Bunca iş, bunca şey 29.Mayıs'a kadar yetişir mi acep ?! :)

Oldukça organize olup, birçok konuda da hızlı karar vermemize rağmen, elde olmayan tatsızlıklarla azıcık örselenip, yerimize mıhlandık. Şimdi toparlanma, ruhi bünyenin kırılmış, bükülmüş taraflarını düzeltme zamanı. Haliyle bir duygusal baskı da var üzerinde insanın; " Bir kere evleniyorum cannım, her şey mükemmel olmalı tey tey teey..aman en mutlu zamanlarım tadını çıkarmalıyım tey tey teey.. " e ama bu kadar arka fonda telkin varken insan bir türlü kapıp koyveremiyor, çıkaracaksa bile bir gram tat - lezzet çıkaramıyor bu işten. Evrene, akışına bırakıyorum yani..herkesin bilgisine ! ;)

Birazcık keyif yapacağım; evleniyorum ayol ben... buram buram mutluluk toz pembesine bulanmak istiyorum yani. :P ;)

Yapılacaklar listesi kalabalık olabilir, amaa yapılmışlar listesi de bir o kadar kalabalık. ;) Gerisi birazcık da evrenin bileceği iş. :) Negatif enerjiden uzaklaşmayı seçip, pozitif enerjiyi kendi üzerimde toparlamaya kararlıyım. Evren'ciğim pembiş bulutları bekliyoruummm. :)

3 yorum:

  1. Evrenden gelmezse biz gonderiyoruz sana pembiş bulutları pozitif rüzgarlarla Mine'ciğim.
    Kolay gelsin, bol şanslar hazırlıklarda.

    Bu arada üzerindeki gelinliğin ilk provasının yapıldığı, dandik kumaştan gelinlik değil mi? Kendi gelinlik provalarımı hatırlattı :)

    Selamlar,
    Burcu

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, bitanecik Miniğim, bu şeker pembe mutluluğun hem daim olsun umarım.. Ve hep paylaş böyle, ortak olalım.. Çok kocaman öpüyorum gelinimi.. :)

    Deniz'in

    YanıtlaSil
  3. Coook tesekkurler :)) evet evet Burcu'cum, hemen anladin. İlk prova, hani yakasini ne kadar acalim, iste sirti ne kadar asagida olsun diye kalip icin kullandiklari baz bu. ;) Gelinlik azicik supriss olsun. :))

    YanıtlaSil